فوتبالیست های مشهور مسلمان

واقعه اول مربوط به مرد سال فوتبال آفریقا در سال 2007، « فردریک کانوته» است که از پوشیدن لباسی که بر روی ان صلیب چاپ شده بود صرف نظر کرد و باشگاه اسپانیایی مجبور شد لباسی ویژه و بدون طرح برای وی در نظر گیرد. گذشته از آن وی همیشه از مساله فلسطین حمایت کرده و از لباس هایی استفاده می  کرد که نام فلسطین به چندین زبان بر روی ان درج شده است.
 

رفتار-فوتبالیست-های-مشهور-مسلمان-در-اروپا




در مدت اخیر اتحادیه فوتبال انگلستان تصمیم گرفت به خواسته های بازیکنان مسلمانان خود احترام بگذارد و بعد از انتخاب بهترین بازیکن فصل، در صورت مسلمان بودن به جای شراب ، به وی یک بطری نوشیدنی گیاهی طبیعی اهدا گردد.
در مورد جشن های غیر اسلامی نیز « مسعود اوزیل» بازیکن مسلمان رئال مادرید بر روی پایگاه های ارتباط جمعی اعلام کرد که به عنوان یک مسلمان با روز دوستی و عشق مخالف است.

 

رفتار-فوتبالیست-های-مشهور-مسلمان-در-اروپا


 « اریک ابیدال» بازیکن بارسلونای اسپانیا نیز قبل از ورود به زمین بازی، بر خواندن سوره الحمد تاکید می کند که این مساله از سوی تماشاچیان مورد تشویق قرار گرفت.

 

رفتار-فوتبالیست-های-مشهور-مسلمان-در-اروپا


با توجه به چند نمونه بالا از بازیکنان مسلمان توجه به این نکته مهم که با وجود مشهور شدن هنوز هم به آموزه های دینی و اعتقادی خود پای بند هستند و این وفاداری می تواند چهره دیگری از اسلام به اروپا نشان دهد جای تامل دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 15 مرداد 1392برچسب:, | 12:0 | نویسنده : پارسا |
  • پرشین گراف
  • لوک پستیو